My World

This blog belongs to me...

Jalan-jalan cari makan Thursday, June 26, 2008

Alhamdullilah...

syukur kehadrat Illahi dengan limpah kurniaNya dapat kita bersua di blog family aku nie.. Kali nie aku nak bagitau kat semua kaum manusia kat WORLD nie termasuk chipmunks yang ader bahawa anak aku nie suka buah durian.. bak kata Mr OS pun.. Oh kome dhorian dah berbungo.. tu lah seni kata lagu tu.. tapi yang bestnya anak aku nie makan durian sama macam tok wan (kedah) dia makan.. sehingga menjilat jari.. tak percaya.. betul..gua bukan ah long tapi gua cuma nak tolong.. tgk lah tu makan durian cara org kedah...:D

Langkah 1: Cecah kuah durian secukup rasa


Langkah 2: Ambil feel dulu ngan jari


Langkah 3: yummm... sehingga menjilat jari

Tu lah dia cara makan nya dhorian.. tgk alia makan pun dah terliur..sslluurrrppp...

chow

0 comments: