My World

This blog belongs to me...

Lawatan Menteri IPT ke UTHM Thursday, March 05, 2009


Assalamualaikum...

Setelah lama menyepi sibuk dek kerja ngan belajar.. aku coretkan cikit keadaan yang berlaku dipersekitaran.. bebaru nie (2 Mac 2009), UTHM menerima lawatan rasmi Menteri IPT merasmikan bangunan perpustakaan baru yang dianggarkan 1.2 juta dlm RMK-9.

Aku cam biasa lah terlibat dalam aktiviti Pameran dan juga Pegawai Protokol Universiti.. Seronok dan letih melayan karenah orang-orang VVIP nie.. apa-apa pun aku mmg enjoy dan bersemangat memikirkan tahun nie aku akan menggenggam segulung lagi Ijazah...

Aku juga bersyukur kerana mendapat dorong dari isteri tercinta dan anak-anak tersayang.. mereka mmg memahami kerjaya aku.. syukur..


Bangunan Perpustakaan UTHM baru yang bakal menampung 3000 orang dalam satu masa..



0 comments: