My World

This blog belongs to me...

Dusun Durian Time Friday, August 01, 2008

Musim Durian Kini Tiba..

first of all.. aku nak ucap sorry kat muslee sbb tak dapat pergi kenduri adik dia walaupun dimaklmkan oleh shahir.. but aku na story teller about durian session.. meriah siot aku pecut balik dr johor ngan family aku..nak makan duarian punya pasal...
durian dah banyak kat atas pokok.. aku balik bulan lepas (awal bulan julai)..sedap siot makan durian dan rambutan..kalau nko x caya muslee nko tgk family aku tgh makan ngan tok n wan dia nie...ekekek sehingga menjilat jari...

hah..kan betul tu..alia makan durian cam makan ayam panggang... mmg sedap ler..tapi aku tokleh post kt new zealand.. nanti kapal terbang terhempas naya aku..kekeke

adini pun bukan main makan lagik buah durian..sampai malam tido pakai pampers jer sbb kepanasan..ekekek..afiq tak makan sangat.. dia makan sebiji jer..pastu banyak makan rambutan..siap tolong nenek wan dia menebas utan..

hah..tgk tu..kan betul..afiq tgk ajer... ekekek... apa-apa pun aku balik kedah ari tu mmg seronok lah..4 hari aku cuti spend time with my beloved family..

chill out..

1 comments:

Musliyana said...

wah bestnyer..dah bau sampai NZ ni..cmane?kena pos jugak ni..pos guna kapai laut..sampai sebulan kemudian dan sure kapai tak terhempas..don't worri...sampaikan salam wife aku kat wife hang..and tak lupa salam najlaa najmi kat PPI comel.