My World

This blog belongs to me...

Having TT with accord club Friday, August 01, 2008

Salam sejahtera..

Di dalam kesibukan buat assignment master aku yang dah masuk semester 2 tahun 1 nie.. aku update sket apa-apa event yang aku buat untuk tatapan kengkawan.. ari sabtu aku gi kelas time.. aku first time joint myHAVOC team.. diaorg nie smua guna kereta accord model SV4 dan seumpama dengannya..lain kereta x main yek..kereta-kereta diaorg nih diubah mengikut citarasa terkini dan diberi nafas baru..

Yang hijau tu kereta aku ler tu..yang sebelah tu kawan sebuku aku kat library UTHM.. geng accord beb.. nie gambo member accor myHAVOC yg aku cakap tu..kitaorg ader TT kat R&R Kinrara.. cuba tgk aku kat belakabg ujung sebelah kanan tu...ekekek


ok..c u next time.. bye-bye..

~chill out~

0 comments: