My World

This blog belongs to me...

Konvo UTM Monday, September 15, 2008

Assalamualaikum...w.b.t

Masuk aje bulan Ogos..semua university sibuklah ngan konvokesyen memasing.. sampai aku skali kena ambik kursus Protokol dan Etiket Sosial.. bunyi cam nak main kriket ajer..keh..keh..keh.. aku pun join jugak kursus tu..ingatkan boring..rupa-rupanya fasilitator dia kelakor giler.. pecah perut dibuatnya..

nie aku criter la cket pasal anak-anak aku g konvo kt UTM, skudai bebaru nie.. bukan main seronok lagik duduk kt belakang macam nak gi tgk aku konvo..


Adini dan Aliya dalam kereta. Afiq tak nampak kan sbb afiq sekarang dah jadik co-pilot aku..keh..keh..

Dah tiba kt sana, kami lepak kt masjid UTM..kira oklah sbb sampai dlm 5 minit graduan dah keluar.. nasib baik.. kalau tidak berpeluh jugak menunggu mak ngah diaorg.

Ibu tengah pakaikan kasut Adini.. yang kecik nie pun boleh tahan laju dia..mengalahkan micheal schumacher..ferarri pun kalah..ekek..


Tengoklah afiq ngan aliya bukan main lagi posing.. tu yang buatkan tok n wan kedah rindu sangat kt bebudak nie.. maklumlah telatah bebudak..


Aliya nie pantang jumpa air pancut.. dia suka tangkap gambar kt situ.. afiq plak kat belakang tu main air.. keh..keh..keh..

Alhamdullilah.. walaupun dalam negeri anak-anak dah masuk UiTM, UTM, dan UTHM. kalau ade rezeki sambung Phd nak jugak pegi kt luar.. Hanya tuhan saja yang tahu.. AMIN!!!

lain kali cerita lagik ye...

0 comments: