My World

This blog belongs to me...

Iman Hakim Tuesday, March 24, 2009


A very good day...

Al-kisah, maka tersebutlah kisah ari nie aku nak story sikit pasal anak buah aku sorang nie yakni anak sulong adik aku ler.. nama anaknyer Muhammad Iman Hakim.. kiut miut la sbb dia lelaki..keh..keh.. mmg manja budak nie.. boleh dikatakan baby heavyweight walaupun aku dukung rasa lightweight..

bebaru nie dia datang umah sebab abah dia ader hal kat Kulai.. so, aku mmg seronok melayan Iman nie ngan anak-anak aku terutama sekali adini dan afiq ler.. tengoklah badannyer yang montel tu..hah jangan terkejut plak umur dia tak padan dengan saiz badan tu..ekekek.. maklumlah bapa dia "Macha" mama dia "Kajol" itu yang dapat "Shah Run Khan" tu..ekekek.. nie gambar aksi aku bersama ngan anak-anak aku Ultraman Tiga, Wonder Woman dan SuperGirl..
hah.. itulah aksi-aksi manusia yang memepunyai kuasa menyelamatkan bumi Ultraman Tiga, Wonder Woman dan SuperGirl..dan aku Bapa Ultraman..He..he..he..

~chill out~

0 comments: