My World

This blog belongs to me...

Hari minggu di Muar Monday, March 30, 2009

Assalamualaikum..

Nie aku nak sambung story morry aku balik Muar bebaru nie.. disebabkan aku boring giler, aku ajak bini aku balik Muar. Sesampainyer di Muar.. aku bawak family lepak kat Tanjung Emas tu.. alangkah terperanjat dan gumbiranyer hati beta apabila dapat melihat sendiri aksi Drift yang dipersembahankan oleh kaki-kai drfit kt Muar tu.. Apa lagi.. dengan panjang langkahnyer aku sefamily tengok Drift la.. best giler.. kan ipin kan..betul..betull.. betul..

Hah.. kawan-kawan kalau tak percaya tengoklah gambar kereta Gen2 yang telah diubah suai sepenuhnya..cantik gak..
Kan aku dah cakap.. kereta tu cantik..pastu anak-anak aku plak sibuk ngan kincir angin diaorg.. yang paling best afiq dan alia suka tengok kereta tu.. ader nissan silvia, nissan cefiro and toyota..

~chill out~

0 comments: