My World

This blog belongs to me...

Pagi di Tanjung Emas, Muar Monday, March 30, 2009

Hai.. Saya Upin..ini adik saya Ipin.. Hai

Kawan-kawan nak dengar cerita tak? pagi ahad aku bawak alia, afiqw dan adini ke tanjung emas tengok monyet.. suka betul diaorg.. mana taknyer..mmg monyet tu hidup kat situ.. port dia lah katakan.. abis satu round.. aku bawak gi lepak tepi tebing tempat riadah orang ramai sesambil tengok org main golf.. aku suka pegi tempat tu.. tak percaya..hah..tengok gambar nie..

Alia di tepi pantai

Afiq dah tak sabar nak mandi.. nasib baik tak terjun..


Adini ngan aksi PEACE yang tak jadik..



Hah nie gambar yang paling aku suka sebab aku sendiri yang candid tanpa focus betul-betul..maka terhasillah gambar yang cantik nie.. apa-apa pun anak-anak aku memang seronok dapat balik Muar..

~chill~

0 comments: