My World

This blog belongs to me...

Open House@deRozella Continues Monday, May 11, 2009

hah..kengkawan nak dengar sambungan cerita tak? ini kisah alia dan nabila masa kt open house ari tu..

alkisah maka tersebutlah kisah anak aku aliya nie memang kawan rapat jugak dengan si Nabila noe..anaknyer kak long mazra (kalau tak silap aku ler).. dari perkenalan samapai sekarang diaorang dua nie memang baik aku tengok..siap jalan pegang-pegang tangan lagi balik dari mandi kolam ari tu.. geli hati jugak aku tengok gelagat diaorg nih..ekek

hah..kan betul cakap aku..tengok tu..mandi bersama-sama, makan, main kecuali tido asing-asing keh..keh..keh..

kan betul tu makan bersama-sama..siap berbincang lagik hal ehwal perdagangan dalam negara.. bagaimana untuk menyatupadukan ultraman tiga dan ultraman gia..wakakaka.. pastu ali take a rest for a while before sleeping..

hah..tu dah mengantuk lah tu..tgk mata pun dah tak larat nak angkat.. banyak makan nasik lauk daging palembang..seddaappp...

bak kata adini "hhhmmm..sedapnyeerr..."

0 comments: